Obchodné podmienky

Ako nakupovať – objednávať

Objednávky môžete zasielať poštou, faxom, mailom alebo telefonicky. Telefonickú objednávku je dobré podložiť neskôr aj písomnou objednávkou. Objednávať môžete taktiež osobne na prevádzke. Ak objednávate renovovaný tovar, predpokladá sa, že vlastníte prázdny obal na renováciu kt. odovzdáte na výmenu pri dodávke. Pri objednávaní niektorých typov nie moc bežných tonerov, resp. atramentov je nutné si prázdne obaly dodať vopred. V tomto prípade sa renovuje Váša náplň zákazkovo. Ak prázdny obal nevlastníte, môžeme Vám ho taktiež predať.

Ak je objednaný tovar skladom, objednávka je vyriešená okamžite. Ak niektoré položky momentálne nie sú skladom, tovar sa objedná, resp. zadá do výroby pri renováciách a objednávka sa kompletizuje v čo najkratšom možnom termíne. Následne je tovar expedovaný či už našimi autami alebo kuriérskou službou DPD, resp. poštou. Tovar je možné vyzdvihnúť aj osobne.

 

Dodacie podmienky

Ak je tovar skladom, je expedovaný do 24 hodín. Ak tovar nie je skladom expedícia prebehne väčšinou do 3 pracovných dní. Záleží od objednávaných typov náplní. Pri dodaní našim rozvozom je doprava zdarma. Tovar expedujeme kuriérskou službou DPD, ktorá taktiež pri objednávke vyzdvihne u Vás aj prázdne obaly. Cena prepravy DPD je 4€, pri objednávke nad 100€ je zdarma. Tovar posielame taktiež poštou. Cena poštovej prepravy je 2€, dobierkou 3€ a pri objednávke nad 100€ zdarma.

 

Platobné podmienky

Tovar na faktúru so splatnosťou 10 dní odovzdávame zákazníkom s preukázanou dobrou platobnou disciplínou . U ostatných vyžadujeme platbu poštovou dobierkou alebo platbu v hotovosti. Na základe dobrých obchodných vzťahov je možné si vyjednať aj dlhšiu dobu splatnosti.

 

Záručné podmienky

Záručná doba na plnú funkčnosť kazety do laserových tlačiarní , kopírovacích strojov a laserových faxov je 24 mesiacov, alebo až po dobu celej spotreby tonerovej náplne .
Záručná doba na atramentové kazety a pásky do ihličkových tlačiarní je 12 mesiacov.
Záruka sa nevzťahuje na prípady neodbornej manipulácie , mechanického poškodenia , chybného skladovania alebo poškodenia pri preprave treťou osobou ( pošta, železnica, prepravná služba ).

V prípade reklamácie poškodenia zariadenia z dôvodu použitia výrobku firmy LASER servis, s.r.o. , si firma LASER servis, s.r.o. vyhradzuje právo na kontrolu technického stavu zariadenia a následného odstránenia závady v rozsahu spôsobenom chybnou kazetou.

 

Ako reklamovať

Reklamácie musia byť posúdené našim technikom, preto je nutné reklamovaný tovar dopraviť k nám. Reklamáciu treba nahlásiť telefonicky, mailom alebo faxom. Následne dohodnúť vyzdvihnutie ak je to možné, alebo ju zaslať k nám. Reklamácia je vyriešená do 3-5 pracovných dní opravením, resp. výmenou, ak je to nutné.